loading...
یادگیری زبان انگلیسی
محمد نادری بازدید : 77 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (1)

چگونه مکالمه روان انگلیسی را خیلی سریع در عرض 3-2 ماه یاد بگیریم؟

 

آیا سالها انگلیسی را در مدرسه و آموزشگاههای زبان و دانشگاه مطالعه کرده اید کرده اید، اما هنوز نمی توانید انگلیسی را روان صحبت کنید.


آیا میتوان در عرض3-2 ماه زبان انگلیسی خود را متحول کرد؟


بله می توان، اما باید روش صحیح را در پیش گرفت.


روش صحیح آموزش زبان انگلیسی همان روشی است که یک کودک زبان مادری خود را بسیار روان بدون اینکه لیست های فراوانی از لغات یا کتاب های گرامر بخواند یاد میگیرد.


بله درست حدس زدید شما برای یادگیری موثر زبان انگلیسی نباید لیست های فراوانی از لغات و کتاب های گرامر بخوانید.


خواندن لیست هایی از لغات هیچ ارزشی ندارد زیرا به زودی فراموش می شوند و همچنین نمی توانید از آنها در مکالمات خود استفاده کنید.همچنین خواندن گرامر باعث میشود که در حین مکالمه به ساختار گرامری جملات خود فکر کنید و این از سرعت شما در مکالمه می کاهد و اجازه نمی دهد اتوماتیک وار صحبت کنید.


کلید اصلی آموزش مکالمه روان هم شنیدن است .بله شنیدن مکالمات انگلیسی آن هم به دفعات بسیار زیاد، شما باید مانند یک کودک زبان را از طریق شنیدن یاد بگیرید.برای این امر چون ما در محیط انگلیسی زبان نیستیم نیاز به منابع مناسبی جهت گوش دادن داریم.


سیستم بسیار معروف و محبوب آموزش زبان انگلیسی effortless English بر همین اساسی که توضیح دادم به آموزش زبان انگلیسی می پردازد.


مبتکر این روش منابع بسیار ارزشمندی را که شامل صدها ساعت آموزش زبان انگلیسی بر اساس این روش می باشد را به همراه پی دی اف متن آنها تهیه کرده است.


این سیستم موثرترین سیستم آموزشی است که تاکنون جهت آموزش زبان انگلیسی ارائه شده است.


منابع کامل سیستم effortless English که تمام پک های آموزشی این سیستم را شامل میشود در زیر ارائه میشود.


دقت کنید در هیچ کجا همه این منابع را یکجا نمی توانید تهیه کنید. بسیاری فقط پک اول را تحت مجموعه effortless english با قیمت بالا به فروش می رسانند.


 


Effortless English-New method learning English 


Effortless English - Flow English 


Effortless English - Success Business Lessons 


Effortless English Podcast 


Power English 


Learn Real English Conversations


هر کدام از این پک ها به تنهایی شامل صد ها ساعت فایل های صوتی مکالمات روزمره و واقعی انگلیسی زبانان، داستان های انگلیسی کوتاه، داستان های هدفمندی که با سوالاتی که از شما می پرسد به صورت غیر مستقیم گرامر را به شما آموزش می دهد و فایل های صوتی که لغات را به شما آموزش می دهد ، همچنین فایل های  متنی می باشد. توضیحات بیشتر در مورد این سیستم آموزش زبان انگلیسی و پک های آموزشی در پست های دیگر این وبلاگ داده شده.


دقت کنید وقت خود را جهت خواندن کتاب های آموزش زبان انگلیسی و یا کتاب های گرامر هدر ندهید این کتاب ها فقط می توانند ریدینگ شما را تقویت کنند اما هرگز مکالمه و لیسنینگ و تلفظ و حتی دامنه لغات شما را تقویت نمیکنند. 


از نرم افزارهای آموزش زبان انگلیسی هم استفاده نکنید، این نرم افزار ها فقط وقت شما را پای کامپیوتر هدر می دهند اگر دقت کرده باشید اکثر این نرم افزار ها (البته نه همه آنها) کلاً شاید بیش از یک ساعت فایل صوتی هم در خود ندارند.


یادتان باشد کلید اصلی آموزش مکالمه روان،  شنیدن است که برای ما ایرانیها که در محیط انگلیسی زبان نیستیم تنها از طریق گوش دادن فراوان به فایل های صوتی که البته توسط انگلیسی زبانان تهیه و گویندگی شده( نه فارسی زبانان) و تلفظ و لهجه صحیح دارند امکان پذیر است.


همچنین جهت اطلاع بیشتر از سیستم آموزش انگلیسی آسان ( Effortless English ) از زبان مبتکر این روش با کلیک بر  Effortless English   به وبسایت مبتکر آن بروید.


 همچنین جهت اطلاع بیشتر از English Conversations  Learn Real از زبان مبتکر این روش و همکاراش حتماً با کلیک بر  Learn Real English conversations   به وبسایت مربوطه بروید.


در صورت تمایل به خرید پک های این سیستم بر لینک  خرید پستی   کلیک کنید که البته لازم به ذکر است که در این فروشگاه مجموعه ها بصورت کامل کامل، بر خلاف مجموعه های موجود در بازار عرضه می شود و با کیفیت اوریجینال، همچنین با قیمت بسیار مناسب و با گارانتی، دیده شده متاسفانه بسیاری از فروشندگان یا مجموعه ناقصی که فقط شامل مجموعه شماره یک یا در حالات بهتر ۱و۲و۳ را ارائه می دهند فقط با حجم جند صد مگ آن هم در چندین سی دی یا دی وی دی برای افزایش قیمت مجموعه، البته در این فروشگاه که لینکش را هم به نام بوتیک زبان در پیوند های وبلاگ گذاشته ام مجموعه کامل با حجم حدود ۴/۸ گیگ و شامل صدها ساعت فایل صوتی به همراه pdf متن مکالمات و گفتگوها ارائه می شود. ( در این فروشگاه صحبت از تعداد سی دی یا دی وی دی نمی شود بلکه صحبت از حجم واقعی مجموعه می شود)


 خرید پستی  


لینک سایر پست های مربوط به این سیستم آموزشی


 Effortless english  و  کلید مکالمه  و  Flow english  و  Learn real english conversation  و    Power english  


 


پک های آموزشی آقای A.J. Hoge مبتکر سیستم آموزش انگلیسی آسان (Effortless English ) شامل:


۱) Effortless English-New method


شامل چهار سطح می باشد ۱۶۴ فایل صوتی mp3 با حجم ۶/۱ گیگابایت (۱۶۰۰ مگابایت) به همراه pdf متن مکالمات به همراه مقاله روش استفاده از دروس در قالب pdf که معاني لغات را سريع و آسان ياد خواهيد گرفت و گرامر بصورت اتوماتيك ملكه ذهن شما خواهد شد.


۲) Effortless English - Flow English


شامل ۴۴ فایل صوتی mp3 با حجم حدود ۱ گیگابایت (۹۹۵ مگابایت) به همراه pdf متن مکالمات که بر يادگيري زمان هاي گذشته و اصطلاحات (idioms) تكيه كرده است. 


۳) Effortless English - Success Business Lessons


شامل۴۱ فایل صوتی mp3 با حجم ۶۱۳ مگابایت که شدیدا بر تقویت لیسنینگ شما تاکید دارد.


 ۴) Effortless English - Success Business Lessons4)  Effortless English Podcast


شامل ۱۰۰ فایل صوتی mp3 با حجم ۸۰۷ مگابایت  که شدیدا بر تقویت لیسنینگ شما و عادت کردن گوش شما با لهجه آمریکایی تاکید دارد.


۵) Master Spoken English-Video course


درس های تصویری پیشرفته با فرمت وی سی دی و با حجم ۱ گیگابایت


در این درس ها که تصویری هستند نحوه تلفظ توسط انگلیسی زبانان آموزش داده می شود.در این فیلم ها از فیلم های سینمایی استفاده شده که به جذابیت روش افزوده شده است.

فیلم های این مجموعه عبارتند از:


Lesson 1: Structural Action

Lesson 2: Neutral Vowels

Lesson 3: Consonant Action

Lesson 4: More Consonant Action

Lesson 5: Connected Speech

Lesson 6: Intonation & Rhythms

Lesson 7: Practice Scenes

Lesson 8: More Practice Scenes


توجه کنید که امروزه قدرت درک مطلب و Listening و صحبت کردن یا Speaking بسیار مهم بوده و دراکثر ها موارد تسلط فرد بر زبان انگلیسی را با توجه به این دو مهارت کلیدی می سنجند.

 


۶) Power English


 شامل ۱۲۶ فایل صوتی mp3 با حجم ۷۱/۱گیگا بایت ( ۱۷۱۰مگابایت) به همراه pdf متن مکالمات به همراه مقاله روش استفاده از دروس در قالب pdf که مجموعه پیشرفته این سیستم است که برای افزايش سرعت شما در درك مطلب و صحبت كردن تهیه شده و به طور کلی به افزایش سرعت شما در مکالمه و درک مکالمات کمک می کند.


۷) Learn Real English Conversations


 

مجموعه پیشرفته این سیستم است شامل ۹۱ فایل صوتی mp3 با حجم ۷۰/۱گیگا بایت ( ۱۷۰۰مگابایت) به همراه pdf متن مکالمات به همراه مقاله روش استفاده از دروس در قالب pdf که که جهت اموزش اصطلاحات انگلیسی رایج در مکالمات به شما کمک می کند. همان اصطلاحاتی که شما هرچقدر هم دامنه لغاتتان وسیع باشد بدون دانستن این اصطلاحات، مکالمات واقعی انگلیسی زبانان را متوجه نمی شوید و معنای آنها را با دانستن لغات به تنهایی متوجه نمی شوید.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 11,202
  • بازدید کلی : 58,381
  • کدهای اختصاصی

    يادگيري زبان انگليسي